1. პროექტის სახელწოდება ექსკურსია თბილისის ეროვნულ მუზეუმში
2.პროექტის მთავარი იდეა.(თემა) გავაცნო მოსწავლეებს ფიროსმანის ცხოვრება და შემოქმედება. 1-2 წინადადებით : ინტერესის გაზრდა,
3.პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია იმდენად, რამდენადაც ეს ექსკურსია გავლენას მოახდენს პიროვნების ჩამოყალიბებაზე.
4.პროექტის მიზანი; ბავშვებმა ნახონ ჩვენი ქვეყნის არქეოლოგიური ნიმუშები.
5.მონაწილეთა ასაკი:--- 12 --13 წელი.
6. ვადების / ხანგრძლივობა: 2 დღე.
7.მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: ბავშვებმა შეძლონ სხვადასხვა სურათების დახატვა, შთაბეჭდილებების გაზიარება.
8. .პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები; ტრანსპორტი, ფოტოაპარატი.
9..პროექტის მსვლელობა (ძირითადი რესურსები) ბავშვებს გავაცნობ ექსკურსიის მიზანს, გავაცნობ თითოეული სურათის ისტორიას, და გავაკეთებთ ჩანაწერს.
.
10.საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.კავშირი ისტორიასთან, გეოგრაფიასთან.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: (მასწავლებელი) ნინო სამხარაძე
12.ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა; samxaradzenino1@gmail.com
13.პროექტის ვებ- გვერდი / ბლოგი;
samxaradzenino1.blogspot.com
2.პროექტის მთავარი იდეა.(თემა) გავაცნო მოსწავლეებს ფიროსმანის ცხოვრება და შემოქმედება. 1-2 წინადადებით : ინტერესის გაზრდა,
3.პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია იმდენად, რამდენადაც ეს ექსკურსია გავლენას მოახდენს პიროვნების ჩამოყალიბებაზე.
4.პროექტის მიზანი; ბავშვებმა ნახონ ჩვენი ქვეყნის არქეოლოგიური ნიმუშები.
5.მონაწილეთა ასაკი:--- 12 --13 წელი.
6. ვადების / ხანგრძლივობა: 2 დღე.
7.მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: ბავშვებმა შეძლონ სხვადასხვა სურათების დახატვა, შთაბეჭდილებების გაზიარება.
8. .პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები; ტრანსპორტი, ფოტოაპარატი.
9..პროექტის მსვლელობა (ძირითადი რესურსები) ბავშვებს გავაცნობ ექსკურსიის მიზანს, გავაცნობ თითოეული სურათის ისტორიას, და გავაკეთებთ ჩანაწერს.
.
10.საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.კავშირი ისტორიასთან, გეოგრაფიასთან.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: (მასწავლებელი) ნინო სამხარაძე
12.ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა; samxaradzenino1@gmail.com
13.პროექტის ვებ- გვერდი / ბლოგი;
samxaradzenino1.blogspot.com
No comments:
Post a Comment